Har blivit överkörd av femton militärvagnar

Vaknar upp efter 3,5 timmar av pinsamt fattig sömn och inser att jag lika gärna kunde ha sovit vidare då jag möts av ett brutalt faktum som få mig att tvivla på meningen med min egen existens, meningen med hela livet faktiskt...

ANIMISSEN HAR SLUTAT ATT BLOGGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Huvudet snurrar.

Allt blir svart.

Detta är panikångest.

VAD SKA VI TA OSS TILL UTAN DIG ANIMISSEN?? DU ÄR VÅR LEDSAGARE I VINTERMÖRKRET! Vår förebild. Vår gud högt uppsatt på piedestalen..

R.I.P= Remember Important Person

Detta kommer att bli en tuff tid, vi få ta en dag i taget, försöka lära oss att andas igen!!

/Julia, i sorg!!

Kommentarer
Postat av: elsa

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! :(:(:(:( hur ska vi klara oss? vi får bilda stödgrupper där vi kan sitta tillsammans och gråta och prata om alla fina minnen vi har med animissen. och kolla på videobloggarna fem gånger om dagen.

2010-12-19 @ 11:34:56
Postat av: Julia

Jaaaa, dessa måste bildas snarast och de måste vara tillgängliga för alla! Vi måste anställa professionella psykologer som kan hjälpa oss i sorgearbetet!! Vi måste starta organisationer vars enda syfte är att hjälpa mänskligheten att ta sig igenom detta, LUA-grupper. Leva utan Animissen!

2010-12-19 @ 18:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0