Don’t mess with me

Humöret är på topp!! Har tillbringat hela min söndag på Stinsen. Mycket mysigt då jag var ordentligt rustad för den underbara vintern vi har. (Tänkte väl inte riktigt på att jag skulle vara inne.) Besöket blev en fullkomlig tortyr. Fick värmeslag 17 gånger och funderade starkt på att hänga min jacka över en lampa så att skiten skulle brinna upp.

 

Varför stannade jag då så länge i detta proppfulla köpcentrum?! (Som dessutom hade någon slags kyrkokör där som sjöng värre än vad obegåvade fiolister spelar.) Jo för att jag letade efter en julklapp för 60 kr som börjar på bokstaven V. Måste nämligen ha med mig den till jobbet imorgon då vi ska ha nån form av glöggkväll. Jättekul, var min första tanke. Finns ju massor av saker på v: vas, värmekudde, väska etc.  Tyvärr fanns det inget för 60 kr. Vet inte hur länge jag vandrade omkring där men för varje timme som gick blev jag bara mer och mer irriterad. Tur att jag hade laddat mobilen med Diabolics album ” Liar and a thief.” 17 låtar med gangstermusik. Smakprov:

 

 

Kände mig själv som en jävla gangstaahh när jag gick runt där, sur som fan och sjöng med i texten: ”This is the frontline, this is the deadzoone barely alive or in a box is how yaa head home.” Okej nu låter det jävligt töntigt men jag såg faktiskt riktigt farlig ut. Jag lovar!

 

10 timmar senare hittade jag iaf nån ful ljushållare som jag köpte och ploppade i ett VVVVVvvvvvvvvvvärmeljus! Det får fan duga.

 

//JOSSAN


Kommentarer
Postat av: killforthethrill

Good shit!!!

2010-12-06 @ 20:21:43
URL: http://killforthethrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0