Chill for the thrill

Imorgon firar jag jul. Läget är under kontroll.

* Jag jobbar HELA dagen. - Kommer alltså att anlända sist av alla gäster. Dagisäcklig och levande död dessutom.

* Har hunnit köpa EN(!!!) julklapp. - Julklappsstress, vad är det??

* Jag har glömt bort att skriva en önskelista. - Bra Jossan, BRAA!! Mamma kommer att ge mig saker som hon anser är smarta. Typ myggnät, solkräm och malariatabletter.

* "A closet full of clothes but nothing to wear." - Alltid samma problem. Orkar inte.

* The daaawg is återigen i tha house. -Jag kommer inte kunna umgås med släkten. Måste låsa in mig på rummet.

* I all julhets ska jag dessutom hinna med att vara husvakt åt en bekant familj. Ett uppdrag som i stort sett går ut på att se till att framsidan av huset ser bebodd ut dvs. skottad. - Fett chill trodde jag...Om det bara inte hade snöat typ 10 dm varenda JÄVLA dag!!!


 


/Jossan

Update 25/12: Glömde en sak på julafton så jag klämmer in det här... GOD JUL!!! Ibland är jag så himla smart alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0