Bad- minton

Idag fick Julia den genialiska idén att vi skulle spela badminton. Fyfan vad roligt det var!!!!! NOOOT! 112,50 :- betalade vi (var) för att stå och slå på en jävla boll fram och tillbaka. Förstår inte riktigt meningen med det hela. Julia var däremot supertaggad och gick all in. Duktig var hon också. Tycker nästan synd om henne som fick spela mot mig som knappt orkade flytta en meter för att träffa bollen. Men det var faktiskt inte roligt. Dessutom mådde jag illa. Stackars mig.

 

När vi hade spelat i 45 minuter kom dock min räddning. (Trodde jag.) Några andra spelare kom fram till oss och påstod att de skulle ha banan. YES! Men kaxiga Julia var inte sen med att säga emot: ”Vi kom hit kvart över så vi lämnar inte banan förrän vi har spelat tills klockan är kvart över igen.” FAN! Ytterligare 15 minuter med förnedring. Ja för det var det faktiskt, jag var riktigt dålig.

 

 

Badminton kan slänga sig i väggen. Tänker aldrig mer utöva denna ”sport”. Nästa gång jag och Julia ska spontansporta tänker vi göra något lite coolare. Typ klättring. Då kommer jag ägaaaa!

 

(Egentligen skulle jag åka och spela squash med min pappa nu men det kan han faktiskt glömma!)

 

/Josefin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaah, tur att du kan avreagera dig med Diabolic!!!

2010-12-08 @ 22:40:20
Postat av: Lulu

badminton som är så kul :D

2010-12-09 @ 22:11:40
Postat av: Julia

det är faktiskt pinsamt kul, fast tror att jag ska välja en annan spelpartner i framtiden!!!

2010-12-10 @ 06:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0