2 bored 2 die



Såhär roligt har jag det...............

"- SKAFFA ETT MENINGSFULLARE LIV!" Jaaa, jag ska!!! Men jag vet liksom inte vilket liv jag ska satsa på!!! Kanske ska ta och bli malaysian(?). Flytta dit på heltid och aldrig mer behöva frysa. Eller något annat otippat. Späckhuggarmassör? Enligt ett test var ju detta mitt menade yrke!!!

Jaja, man ska faktiskt leva i nuet. Kursen ska avslutas, panikjobbhetsenskaförhoppningsvisstartas och familjeresan avnjutas. Sedan flyr jag äntligen landet för en katastrofresa tillsammans med bästa Jossan!! Ska bara ta 300 underbara sprutor först!! Och käka malariatabletter. Och få damp på min fruktansvärda backpack (CLAES, I HATE U SO MUCH RIGHT NOW). Hehe. Idag ska det även skapas. En misslyckad barnbok skall påbörjas och ett säreget julkort till morfar skall framställas.

ÅÅÅh, skall i mitt hjärta!!

/Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå katastrofresa? It's gonna be awesome. The trip of our lives (hahahahahahah ) Kill for the thrill!!!

2010-12-13 @ 21:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0